خوێندنی سورەتی «الكهف»
لە ئەبو سەعیدی خودریەوە رضي الله عنه هاتووە كە پەیامبەری خوا ﷺ فەرمویەتی: «مَنْ قَرَأَ سُورَةَ الْكَهْفِ فِي يَوْمِ الْجُمُعَةِ أَضَاءَ لَهُ مِنَ النُّورِ مَا بَيْنَ الْجُمُعَتَيْنِ»(1)
واتە: «هەر كەسێك لە ڕۆژی جومعەدا سورەتی «كەهف» بخوێنێت نورێكی بۆ دەدرەوشێتەوە تاوەكو جومعەی داهاتو».
لە ڕیوایەتێكی «الدارمی» «3407» دا هاتووە، ئەفەرموێ: « مَنْ قَرَأَ سُورَةَ الْكَهْفِ لَيْلَةَ الْجُمُعَةِ أَضَاءَ لَهُ مِنَ النُّورِ مَا بَيْنَه وَبَينَ البَيتِ العَتَيقِ»
واتە: « هەر كەسێك لە شەوی جومعەدا سورەتی «كەهف» بخوێنێت نورێكی بۆ دەدرەوشێتەوە هەر لە خۆیەوە هەتا كەعبەی پیرۆز». وصححه الشيخ الألباني في: «صحيح الجامع: 6471».
كەواتە شەوی پێنج شەممە لەسەر جومعەش دەتوانیت بیخوێنیت. (2) ئەوەش فەزڵی خوایە، ماشاء الله والحمد لله.
وەرگیراوە لە کتێبی : جومعە : فەزڵەكانی، ئەحكامەكانـی، داهێنراوەكانی . مامۆستا على خان
==============
(1) رواه الحاكم في المستدرك ( 2 / 399 )، والبيهقي في السنن ( 3 / 249 ) . وقال ابن حجر في «تخريج الأذكار» : حديث حسن، وقال: وهو أقوى ما ورد في قراءة سورة الكهف.اهـ. وصححه الشيخ الألباني في صحيح الجامع «6470». وصحيح الترغيب والترهيب.
(2) قال المناوي :«قال الحافظ ابن حجر في «أماليه»: كذا وقع في روايات «يوم الجمعة» وفي روايات «ليلة الجمعة»، ويجمع بأن المراد اليوم بليلته والليلة بيومها». «فيض القدير ( 6 / 199».